Nog heel even en dan....... - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Nog heel even en dan....... - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Nog heel even en dan.......

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Oktober 2012 | Nederland, Hoogland

Nog een paar uurtjes en dan ga ik, na weken voorbereiding ;-), naar Thailand. Gister ingecheckt voor beide vluchten. Vanavond om 19.10 vlieg ik naar thailand, overstappen in Heathrow en dan op naar Bangkok. Eenmaal aangekomen in bangkok wordt ik opgewacht en op een lokale bus gezet naar Singburi. 2,5 uur later, hopelijk aangekomen in Singburi, ben ik bijna op de goede bestemming.Ik heb er erg veel zin in en zal proberen jullie een beetje up to date te houden over mijn 'avonturen' in Thailand en Laos. Heel veel knuffels en kusjes en ik zie jullie allemaal snel weer in het nieuwe jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 10935

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 14 Januari 2013

Vrijwilligerswerk in Thailand!!

Landen bezocht: