eerste paar dagen! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu eerste paar dagen! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

09 Oktober 2012 | Thailand, Singburi

Na een vlucht van ruim 10 uur vanuit Londen dan eindelijk aangekomen in Thailand. Nadat ik mijn tas had opgehaald en alle stempels binnen had ben ik met een thais mannetje, die me op de goede bus moest zetten naar singburi, door heel Bangkok gereisd. 2 sky-treinen en een bus lager was ik dan ei gelijk op het goede busstation. Eindelijk in de bus! 2 5 uur later dan ook eindelijk in singburi. Ik zit nu in het twin house van greenway. De dag daarna, zondag, ben ik met de groep die hier al was heerlijk naar het zwembad geweest en het stadje bekeken.

Maandag de eerste intro dag gehad. Heb kennis gemaakt met het boedba ritueel en we hebben de tempel verkend. Ook heb ik een taalles thai gehad, wat zeker niet makkelijk is maar wel heel leuk. S avonds zijn we ook nog eens welkom. Geheten door de lokale kijken deregulering die voor ons gingen dansen.

Vandaag zijn we naar ayuttha geweest, dit is een hele oude stad die door de oorlog met de Birmezen is vernietigd. Heel indrukwekkend en super groot. We hebben een stuk of 4 tempels bezocht en eentje ook beklommen. Verder zijn we ook nog naar een floating market geweest. Maar niet voordat een moesson even langs kwam! Daarvoor was het trouwens heel erg warm ;-). De markt stond met houten balken net boven het water en was heel leuk om rond te lopen en winkeltjes te kijken.

Dit was het weer even! Heel veel groetjes aan iedereen

  • 09 Oktober 2012 - 17:07

    Gerard Kruijt:

    Hi Iris,

    wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt van je avontuur, ik zal je verslag doorzetten naar Sandra, Janine en Emile.
    Lieve groeten van ons allemaal.

  • 09 Oktober 2012 - 18:27

    Els Veltman:

    Hoi Iris,

    Je hebt in korte tijd dus al heel veel gezien van Thailand. Leuk om te lezen en ik hoop dat je genoeg tijd overhoudt om ons op de hoogte van alles te houden. Groetjes van ons en een dikke kus!

  • 09 Oktober 2012 - 19:16

    Carina:

    He lieve Ies,

    Fijn hoor dat het allemaal zo goed gaat en je het naar je zin hebt! We spreken elkaar binnen een paar dagen weer op Skype. Veel plezier, lekker genieten. Dikke knuffels en kusjes van mama.

  • 10 Oktober 2012 - 10:25

    Ad Kruijt:

    Hoi Iris,

    Dat moet wel een vermoeiende reis geweest zijn om eindelijk op de plaats van bestemming aan te komen. Inmiddels heb je de eerste, vaak overweldigende indrukken opgedaan en ben je aan je programma begonnen. In denk met weemoed terug aan de reis die ik destijds zelf heb gemaakt en ik ben er nog steeds niet uit welk land nu het mooiste was, Thailand of Maleisië. Weet je wat, je gaat volgend jaar naar Maleisië en misschien ga ik wel mee. Intussen, geniet er maar van want de eerste keer blijft toch de beste.
    Liefs van Oma en Opa

  • 10 Oktober 2012 - 11:58

    Gijs En Elly Van Keulen:

    Hoi Iris,

    We vinden het heel leuk, dat je ons wilt laten delen in je belevenissen! Je hebt inmiddels al wat van je nieuwe omgeving gezien en we hopen dat er nog vele mooie momenten volgen!
    Veel plezier en succes met je vrijwilligerswerk!
    Groetjes van Gijs en Elly

  • 14 Oktober 2012 - 13:04

    Marloes Berendse:

    Hoi Iris,

    Eindelijk ben je in Thailand en dan heb je al meteen in je eerste paar dagen zoveel meegemaakt. Klinkt erg leuk en boeiend allemaal. Leuk om je reisverslag te lezen!! Wat heerlijk dat het bij jou daar lekker warm is, het weer hier in Nl hoef je iig niet te missen, heel veel regen...
    Veel plezier nog en ik blijf met je meelezen.

    Lieve groet, Marloes Berendse


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 10935

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 14 Januari 2013

Vrijwilligerswerk in Thailand!!

Landen bezocht: