1e week is alweer voorbij! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu 1e week is alweer voorbij! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Iris - WaarBenJij.nu

1e week is alweer voorbij!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 Oktober 2012 | Thailand, Singburi

Heel erg bedankt voor alle reacties, super leuk! Alweer een week voorbij, de tijd gaat echt heel snel hier. Tegelijkertijd voelt het alsof ik hier al weken ben. Afgelopen week heb ik nog heel veel tempels gezien, zowel oude als nieuwe. We zijn ook naar een monkey temple geweest midden in bet stadje lopburi. Als je aankomt rennen de apen over de weg en over de daken. In de oude tempel, nauwelijks nog een tempel te noemen, lopen minstens honderd apen rond. Hele families vlooien elkaar uit en de kleintjes rennen achter elkaar aan en de oudjes liggen in het zonnetje.

Dit weekend weer lekker gezwommen en in singburi rondgelopen. Vandaag hebben we een longboat race gezien. Echt heel cool, 30 man in één hele lange boot en maar peddelen! Morgen naar het olifanten kamp voor een weekje. Heb er heel veel zin in en ben benieuwd naar het olifanten rijden.

Heel veel groetjes aan iedereen!

  • 14 Oktober 2012 - 17:26

    Petra Veltman:

    Hoi Iris,

    Geweldig, wat leuk om je reisverslag te lezen en wat heb je al veel gezien. Je eerste week is al een hele belevenis. Je foto’s zijn ook erg mooi, ik hoop dat er nog veel volgen.
    Lieve Iris, ik wens je de komende week in het olifantenkamp weer net zo’n mooie en bijzondere week toe. Geniet er maar lekker van  !!!
    Lieve groetjes en een dikke knuffel van ons allemaal.


  • 14 Oktober 2012 - 17:53

    Milan:

    Hee ies!

    klinkt allemaal.heel erg leuk!!! Doet me denken aan junglebook een apentempel en met olifanten spelen volgende week! Veel plezier en we skypen snel weer! ;)

    Xxxx

  • 14 Oktober 2012 - 19:14

    Elise Kluijtmans:

    Superleuk!!! Als ik het zo lees en de foto's bekijk, lijkt het net eventjes alsof ik met je mee reis hahaha.
    Ben eigenlijk heel benieuwd hoe dat met eten afgaat.. Allemaal wel te doen?
    Heel veel plezier nog & enjoy!! xx

  • 14 Oktober 2012 - 20:32

    Anne Vd Essenburg:

    Hee Iris,

    Wat super leuk om te horen allemaal!! Het klinkt geweldig!! Ik ben vooral benieuwd naar je verhalen over de olifanten volgende week!! Ik krijg toch wel de reiskriebels als ik dit zie en lees!!
    Geniet er van en ik kijk uit naar je volgende bericht!!

    Liefs

  • 14 Oktober 2012 - 22:35

    Eline:

    Heeij Iris!

    Wat leuk om je verhaal te lezen!! Volgens mij is het geweldig daar ;)
    Leuke foto's ook! Al lekker verkleurd zie ik!!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen bij de olifanten!!
    Veel plezier met ze ;) En tot het volgende bericht!

    Liefs Eline

  • 17 Oktober 2012 - 10:23

    Tinde Ooms:

    Heeyy Iris!!!
    Wat super leuk dat we je zo lekker kunnen volgen! Heel leuk om allemaal te lezen wat je meemaakt!
    Klinkt als een hele ervaring en gaaf dat je het zo naar je zin hebt! De foto's zien er ook heel leuk uit!
    En geniaal zeg een tempel met loslopende apen:D Haha=D
    Heel veel plezier bij de olifanten deze week!!!!
    Heel veel kusjess van Tinde xx

  • 17 Oktober 2012 - 10:23

    Tinde Ooms:

    Heeyy Iris!!!
    Wat super leuk dat we je zo lekker kunnen volgen! Heel leuk om allemaal te lezen wat je meemaakt!
    Klinkt als een hele ervaring en gaaf dat je het zo naar je zin hebt! De foto's zien er ook heel leuk uit!
    En geniaal zeg een tempel met loslopende apen:D Haha=D
    Heel veel plezier bij de olifanten deze week!!!!
    Heel veel kusjess van Tinde xx

  • 17 Oktober 2012 - 10:24

    Tinde Ooms:

    Heeyy Iris!!!
    Wat super leuk dat we je zo lekker kunnen volgen! Heel leuk om allemaal te lezen wat je meemaakt!
    Klinkt als een hele ervaring en gaaf dat je het zo naar je zin hebt! De foto's zien er ook heel leuk uit!
    En geniaal zeg een tempel met loslopende apen:D Haha=D
    Heel veel plezier bij de olifanten deze week!!!!
    Heel veel kusjess van Tinde xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 659
Totaal aantal bezoekers 10935

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 14 Januari 2013

Vrijwilligerswerk in Thailand!!

Landen bezocht: